Zapytanie ofertowe nr 2/2022 – „Przygotowanie terenu inwestycyjnego na potrzeby przedsiębiorstwa Marcin Filip ”PHU APMM MEBLE”

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 Osi priorytetowej 1 Inteligentna Gospodarka Warmii i Mazur, Działania 1.3 Przedsiębiorczość (Wsparcie przedsiębiorczości), Tytuł realizowanego projektu: „Przygotowanie terenu inwestycyjnego na potrzeby przedsiębiorstwa Marcin Filip ”PHU APMM MEBLE”

 Elbląg, dnia 24.10.2022r.

Marcin Filip PHU ”APMM MEBLE”
ul. Pułkownika Stanisława Dąbka 94/7
82-300 Elbląg

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/2022

I. Zamawiający
Marcin Filip PHU ”APMM MEBLE”
ul. Pułkownika Stanisława Dąbka 94/7
82-300 Elbląg
NIP: 578-183-07-26
REGON: 280441030

 Zamawiający nie jest zobowiązany do prowadzenia postępowania zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności.

II. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z zagospodarowaniem terenu inwestycyjnego, zlokalizowanego w miejscowości Gronowo Elbląskie na działce o nr 42/2 obręb ewidencyjny 280403_2.0004.42/2 Gronowo Elbląskie nr KW EL1E/00054315/7, o powierzchni 0,09 ha – polegające na kompleksowym uzbrajaniu terenu w infrastrukturę wodno-kanalizacyjną, energetyczną oraz budowie układu komunikacyjnego czyli wewnętrznej infrastruktury drogowej zgodnie z przedłożonym projektem budowlanym. Szczegółowy zakres określono w dokumentacji projektowej, na którą składają się:
1) Decyzja nr 151/21 (AB.6740.4.2.2021.AT) z dn. 26.04.2021r. zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę obiektu zgodnie z dołączoną dokumentacją projektu budowlanego,
2) Projekt budowlany: Budowa chodników, dróg wewnętrznych, parkingu, przyłącza do sieci wodociągowej, kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem retencyjnym o poj. 15m3 i separatorem, instalacji elektrycznej i oświetleniowej z lokalizacją na działce nr 42/2 obręb ewidencyjny Gronowo Elbląskie, jednostka ewidencyjna Gronowo Elbląskie.
 

Dokumentacja projektowa stanowi Załącznik nr 8 do Zapytania ofertowego.

 W ramach inwestycji są do wykonania następujące roboty budowlane:
• Uzbrojenie i ukształtowanie terenu:
a. Niwelacja i ukształtowanie terenu
b. Częściowa wymiana i zagęszczenie podłoża
c. Uzbrojenie terenu – Infrastruktura przyłączenia do sieci wodociągowej
d. Uzbrojenie terenu – infrastruktura kanalizacji deszczowej
e. Uzbrojenie terenu – instalacje elektryczne
• Układ komunikacyjny:
a. Chodniki
b. Drogi wewnętrzne dla terenu inwestycyjnego
c. Parkingi
  
UWAGA:
1) W przypadku wątpliwości i rozbieżności jako dokument nadrzędny należy traktować Projekt budowlany.
2) W przypadku wystąpienia w opis ach dokumentacji projektowej nazw własnych, marek wskazujących na określone materiały lub rozwiązania dla danego zakresu zamówienia, Zamawiający nie narzuca ich stosowania dopuszczając jednocześnie zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych z uwzględnieniem zachowania nie gorszych parametrów i funkcjonalności charakteryzujących dany zakres zamówienia.
3) Zamawiający dopuszcza zaproponowanie przez Oferenta, dokonanie zmian w zakresie rozwiązań i/lub materiałów pod warunkiem, iż nie wpłyną one na obniżenie standardu określonego w dokumentacji projektowej i/lub będą wynikały z wymogów prawa budowlanego. Zakres zmian w takim wypadku będzie każdorazowo wymagać zgody Zamawiającego.
4) Zamawiający oświadcza, że dysponuje lub będzie dysponował osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
5) Zamawiający oświadcza również, że dysponuje lub będzie dysponował:
– co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,
– co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
6) Zamawiający dostarczy również dokumentację powykonawczą budowy wraz z pisemnym oświadczeniem kierownika budowy wraz z naniesionymi w toku realizacji zmianami, inwentaryzacją geodezyjną, protokołami koniecznych badań, prób, rozruchu technologicznego, ewentualnie odbioru dozorowego. Zamawiający jest zobowiązany również wykonać i dostarczyć dokumentację geodezyjno-kartograficzną, którą przekaże do zasobu geodezyjnego odpowiedniej jednostki w formie i liczbie egzemplarzy zgodnej z wymaganiami ośrodka.
 
 III. Kody CPV Przedmiotu Zamówienia
45000000-7 – Roboty budowlane
45112700-2 – Roboty w zakresie kształtowania terenu
45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 –Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45233200-1 – Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 – Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233250-6 – Roboty w zakresie nawierzchni z wyjątkiem dróg
  
IV. Kryteria oceny ofert wraz z informacją o wagach procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert oraz opisem sposobu przyznanej punktacji
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami o następujących wagach:
Cena ofertowa netto: 70%
Gwarancja w miesiącach: 30%
Razem: 100%
 
1. Sposób obliczania wartości punktowej ocenianego kryterium:
a) Kryterium Cena – w kryterium cena kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty wg. wzoru:
Cena = [Cn/Cb]x70%x100 punktów
Gdzie:
Cn – łączna cena netto najtańszej oferty
Cb – łączna cena netto ocenianej oferty
b) Kryterium Gwarancja w miesiącach: w kryterium gwarancja na wykonane roboty budowlane w kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty wg wzoru:
Gwarancja liczona w miesiącach= [Gb/Gn)x30%x100 punktów
Gdzie:
Gb – okres gwarancji badanej oferty
Gn – najdłuższy okres gwarancji spośród złożonych ofert (Okres gwarancji nie może być krótszy niż 48 miesięcy licząc od dnia odbioru
końcowego robót bez uwag)
 
2. Punkty przyznane w każdym z kryteriów zostaną zsumowane.
3. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w ramach Kryterium Oceny Oferty wynosi 100 pkt.
5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu złożona przez niewykluczonego z postępowania Wykonawcę, która uzyska największą ilość punktów.
6. Kryterium weryfikowane będą na podstawie informacji zawartych w Formularzu Ofertowym – Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
7. W przypadku, gdy dwie oferty lub więcej uzyska tę samą liczbę punktów Zamawiający przeprowadzi z Oferentami negocjacje cenowe zmierzające do wyboru najtańszej oferty.
 
 V. Miejsce i sposób składania ofert
Dopuszcza się złożenie oferty:
– osobiście, kurierem, pocztą na adres siedziby firmy: ul. Pułkownika Stanisława Dąbka 94/7, 82-300 Elbląg,
– za pośrednictwem zeskanowanego, podpisanego oryginału na adres: apmm.elblag@gmail.com
  
VI. Termin składania ofert
Oferty należy składać do dnia 9.11.2022r. do godz. 12:00. Liczy się godzina i dzień wpływu oferty, a nie dzień jej nadania bądź sporządzenia. Oferty złożone po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
  
VII. Rozstrzygnięcie postępowania
Postępowanie ofertowe zostanie rozstrzygnięte w terminie do 10 dni od upływu terminu składania ofert. Informację o wynikach postępowania Zamawiający zamieści w bazie konkurencyjności www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl oraz na stronie Zamawiającego www.kuchniedecor.pl
  
VIII. Osoba do kontaktu w sprawie zapytania ofertowego
Urszula Robak
tel.: 533-072-929
urobak@apmmgroup.com
  
Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że zapytanie do Zamawiającego nie wpłynie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
  
IX. Warunki realizacji zamówienia, termin realizacji zamówienia, gwarancja
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zawartą umową, której wzór stanowi Załącznik nr 8, nie później niż do dnia 25.04.2023r. Zmawiający oczekuje, iż Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowane z zastrzeżeniem iż:
a) okres gwarancji nie może być krótszy niż 48 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego robót przez Zamawiającego (bez uwag) i podpisania protokołu odbioru końcowego z zastrzeżeniem, iż okres gwarancji wykonania robót budowlanych stanowi jedno z kryteriów wyboru Wykonawcy
b) Okres  gwarancji na zamontowane urządzenia i sprzęt zgodnie z warunkami gwarancji producenta.
  
X. 10. Miejsce realizacji zamówienia
Gronowo Elbląskie, działka o nr 42/2 obręb ewidencyjny 280403_2.0004.42/2 Gronowo Elbląskie nr KW EL1E/00054315/7.
  
XI. Informacja na temat braku powiązań osobowych i kapitałowych
W celu uniknięcia konfliktu interesów:
a. zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z zamawiającym osobowo lub kapitałowo,
b. osoby wykonujące w imieniu zamawiającego czynności związane z procedurą wyboru wykonawcy, w tym biorące udział w procesie oceny ofert, nie mogą być powiązane osobowo lub kapitałowo z wykonawcami, którzy złożyli oferty.
 
Powinny być to osoby bezstronne i obiektywne. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub z osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. W celu potwierdzenia powyższego Oferent złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego.
  
XII. Warunki udziału w postępowaniu
Zamawiający wyznacza warunki udziału w postępowaniu:
 
Warunki sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
– przedstawienie polisy OC potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną minimum 500 000,00 zł.
– znajdowanie się Wykonawcy w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wobec firmy Wykonawcy nie może toczyć się postępowanie likwidacyjne ani upadłościowe
– Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  
Warunki zdolności technicznej lub zawodowej
Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie:
– posiadanie uprawnień do wykonywania działalności objętej zamówieniem zgodnie z wpisem do rejestru KRS/CEIDG,
– wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 280 000,00 zł (brutto) polegającą na kompleksowym uzbrojeniu terenu w infrastrukturę wodno-kanalizacyjną, energetyczną oraz budowie wewnętrznej infrastruktury drogowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do swojej oferty wykaz robót budowlanych zgodnie z Załącznikiem nr 4 do zapytania ofertowego z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne odpowiednie dokumenty.
 
 XIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta powinna zawierać:
a) formularz ofertowy – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
b) Oświadczenie o braku powiązań – załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
c) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3 do zapytania ofertowego,
d) Wykaz robót budowlanych – załącznik nr 4 do zapytania ofertowego,
e) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) – Załącznik nr 5 lub inny dokument potwierdzający uprawnienie do podpisania oferty w postaci odpisu z KRS Wykonawcy / Odpisu z CiDG Wykonawcy lub innego dokumentu rejestrowego właściwego dla wykonawcy, który wskazuje osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania zobowiązań wystawiony nie później niż 3 miesiące przed złożeniem Oferty,
f) Oświadczenie i klauzula informacyjna z art. 13 RODO – Załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.
g) Inne dokumenty wynikające z treści zapytania ofertowego.
2) Wykonawcy mają obowiązek zapoznać się z treścią zapytania ofertowego.
3) Wykonawcy przygotują i przedstawią swoje oferty zgodnie z wymaganiami zapytania ofertowego wraz z załącznikami.
4) Załączone przez Wykonawcę do oferty oświadczenia muszą odpowiadać swoją treścią zaproponowanym przez Zmawiającego wzorom tychże oświadczeń będących załącznikami do zapytania ofertowego.
5) Oferta musi być sporządzona w języku polskim w sposób czytelny (dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczone za zgodność ze stanem faktycznym przez Oferenta).
6) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w niniejszym postępowaniu.
7) Oferta nie powinna zawierać żadnych nieczytelnych lub nieautoryzowanych poprawek i skreśleń. Ewentualne poprawki lub korekty błędów należy nanieść czytelnie oraz datować i zaopatrzyć podpisem Wykonawcy.
8) Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę zgodnie z zasadami określonymi w dokumencie rejestrowym lub osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w jego imieniu pod rygorem odrzucenia oferty.
9) Zamawiający nie zwraca wykonawcom dokumentów zawartych w ofercie.
10) Koszty przygotowania oferty ponosi Wykonawca.
11) Wykonawca przed upływem terminu do składania ofert może zmienić lub wycofać ofertę.
12) Oferta złożona po terminie nie będzie oceniana przez Zamawiającego.
 
 XIV. POSTANOWIENIA DODATKOWE
1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
3. Kopie dokumentów powinny zostać opatrzone napisem „Za zgodność z oryginałem” i podpisem osoby uprawnionej do składania oferty. W przypadku przedstawienia kopii nieczytelnej lub budzącej wątpliwości, co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnego potwierdzenia.
4. Wykonawca poda kwotę oferty w polskich złotych.
5. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia zmian do dokumentacji zapytania ofertowego wraz z załącznikami. O wprowadzonych zmianach poinformuje niezwłocznie Wykonawców, którzy odpowiedzieli na zapytanie ofertowe, umieści informację o zmianach na swojej stronie internetowej www.kuchniedecor.pl oraz upubliczni na stronie www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez dokonywania wyboru oferty lub do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn.
7. Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia względem Zamawiającego w przypadku skorzystania przez niego z któregokolwiek z uprawnień wskazanych w niniejszym zapytaniu ofertowym. W tym zakresie Oferenci zrzekają się wszelkich ewentualnych przysługujących im roszczeń.
 
 XV. KLAUZULA INFORMACYJNA – KLAUZULA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Marcin Filip PHU ”APMM MEBLE” z siedzibą w Elblągu przy ul. Pułkownika Stanisława Dąbka 94/7, 82-300 Elbląg, osobą do kontaktów w sprawie przetwarzania danych jest Pan Marcin Filip, e-mail: apmm.elblag@gmail.com;
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w formie zapytania ofertowego dotyczącego projektu „Przygotowanie terenu inwestycyjnego na potrzeby przedsiębiorstwa Marcin Filip PHU ”APMM MEBLE” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Numer umowy o dofinansowanie: RPWM.01.03.04-28-0052/20-00 z dnia 24 marca 2022r.
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o zawartą umowę o dofinansowanie projektu o którym mowa w pkt. 2.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie przez okres niezbędny do prawidłowego rozliczenia projektu oraz ze względu na przepisy prawa oraz umowę o dofinansowanie regulującą sprawozdawczość, utrzymanie trwałości
projektu oraz inne przepisy prawa powszechnie obowiązującego mające na celu zachowanie praw i obowiązków Administratora oraz powierzającego dane.
5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym wytycznymi dotyczącymi kwalifikowalności wydatków w ramach ww. projektu, niezbędnym do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
8. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
 
 Zapytanie zostało upublicznione na stronie www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl oraz na stronie Zamawiającego
www.kuchniedecor.pl
 
 Załączniki:
Załącznik nr 1 – Formularz oferty
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Załącznik nr 4 – Wykaz robót budowlanych
Załącznik nr 5 – Wzór pełnomocnictwa
Załącznik nr 6 – Rodo
Załącznik nr 7 – Wzór umowy
Załącznik nr 8 – Dokumentacja projektowa
 
 Załączniki do pobrania:

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

0
    0
    Koszyk
    Pusty koszykWróć do sklepu